Lugas “Pārgājiens līdz Āfrikai!” apraksts

Tas laiks ir pienācis. Ziema, Vinnijs Pūks spiests doties uz Āfriku pēc medus, jo Latvijā bites guļ! Dodoties uz siltajām zemēm, viņš satiek bailīgo piparkūku vīriņu, Sarkangalvīti, kura jūsmo par Vinniju Pūku, sniegavīŗu Olafu, kas vēlas sauli un siltumu, Sidu no ledus laikmeta, kurš kā reiz atgriezies no Āfrikas kūrorta. Tomēr, katram varonim ir kāds mērķis, lai ar pārējiem dotos pārgājienā. Līdz brīdim, kad lugas varoņi sastopas ar brīnumaino lelli Lailu.

Autors: Ingars Babčuks, kurš par sevi saka: Esmu dzimis 1994. gada 07. februārī. Lugas un teātris ir visa mana dzīve. Saite uz manu facebook profilu: https://www.facebook.com/ingars.babcuks.3

Apjoms: 18 lpp. A4 formāta lapas.

Žanrs: komēdija

Auditorija: bērni un jaunieši. Arī pieaugušajiem nenāk par sliktu.

Lomas: 6 lomas. 2 sieviešu lomas. 4 lomas iespējams pielāgot. Var tēlot gan sieviešu, gan vīriešu dzimums.

Tēma: Ziemassvētki, bērnu luga, pasaka.

Piemērota specifiskam pasākumam: Ziemassvētki.

Dekorāciju, rekvizītu u.c. sarežģītības pakāpe: vienkāršs. mežs, sniegs. Pārējais pēc pašu vēlmes. Var izveidot taciņu u. c. lietas.

Darbības vietas: mežs

Norises laiks: mūsdienas.

Stils/ virziens: pozitīvisms.

Teātra veids: luga bez īpašas specifikas.

Luga uzrakstīta: 2016. gada, 1.novembrī.

Lugas iestudējumi: pirmizrādi luga piedzīvos 27.12.16 Branku pakalpojumu centra zālē.

Iestudēšanas nosacījumi: obligāta autora uzaicināšana uz pirmizrādi!
Kontakti: mob. 28832651
Lugas tekstu var saņemt: rakstot uz e-pastu  ingars1994@gmail.com

Fragments no lugas:

Piparkūku vīriņš paņem zaru un iet bailīgi bakstīt Sidu.
SI- Pa labi nedaudz, baksti pa labi.
Piparkūku vīriņš nesapratnē baksta sidu pa labi.
SI- pa kreisi nedaudz. Baksti pa kreisi.
P- celies!
SI- Cik tomēr te ir patīkami. SPA masāža nemaz neprasot.
P- Kas tu esi?
SI- Ai kāds tu mazs jaukumiņš! Es noteikti neesmu tu! Es esmu Sids.
P- Kas tev par sugu?
SI- Cik labs ir tavs jautājums. Sliņķis, mans dārgais draugs.
P- Vai tik slinks, ka mani, mazo piparkūku vīriņu neapēstu?
SI- Nē, nē nebaidies. Es needu neko kas runā. Man tāda tradīcija!
P- ai cik labi. Draugi nākat šurp. Viņš ir nekaitīgs.
Vinnijs Pūks, Olafs un Sarkangalvīte atnāk.
SI- Ei tu nost!
V- kur nost?
SI- nē, tas ir tāds teiciens, kuru izmanto tad, kad liekas, ka sapņo, bet tas notiek īstenībā?
S- Sveiks, es esmu Sarkangalvīte!
SI- Nu to tu man vari neteikt. Es tevi zinu kā ābeci, kuru nekad neesmu lasījis!
P- jūs esiet pazīstami?
S- domāju, ka nē!
SI- tikai manos sapņos. Esmu tavs lielākais fans. Mani draugi stāstīja man pasaku par Sarkangalvīti, kura devās caur mežu pie vecmāmiņas. Vai tā esi tu?
S- Tā pati!
O- Es esmu foršais Olafs.
V- Es esmu Vinnijs Pūks
SI- Ā, labi! Sarkangalvīt, vai varu ko lūgt?
S- ko tieši?
SI- tavu autogrāfu?
S- iespējams!
Sids izvelk paviršu blociņu un zīmuli
SI- šeit paraksties!
S- lūdzu!
P- Cienījamais Sida kungs…
SI- Ak, nevajag tik oficiāli. Sauc par Sidu !
P- Sid, uz kurieni tu dodies?
SI- Es atgriezos no kūrota. Tam nedotu pat piecas zvaigznes . Tur bija tik karsti. Bet man šeit ir labāk. Sniegs un brīvība.
S- Kur tad tu biji?
SI- Ar draugiem Āfrikā. Tie vēl tur.
O – Lieliski. Mēs ejam tieši uz turieni.
V- Lieliski. Mēs ejam tieši uz turieni!
SI- tur nav nekā diža! Ja vien neskaita, ka man tur palika draugi, kuri jau sāk ļoti pietrūkt!
V- mēs ejam pēc medus un drošības.
SI- medus iespējams tur ir, bet nu drošība? Ēd visu, kas dzīvs un nedzīvs.
P- Vinnij Pūk ! Tu man teici ko citu. Ko ,lai tagad dara? Tur, kur domāju, ka būs labi, tur ir vēl sliktāk !
S- Sid, nebaidi Piparkūku vīriņu. Miedz Sidam ar aci… Tur ir tik droši, ka visi grib dzīvot tikai Āfrikā. Vai ne Sid?
SI- tu ļoti skaisti man miedz ar aci. Ā sapratu. Jā. Tur piparkūku vīriņ ir ļoti droši.
V- Nu re.
S- Nu re.
P- Lai nu tā būtu!
O – Labi, nekavēsimies. Dodamies tālāk.
S- Labi, nekavēsimies. Dodamies tālāk!
V- Dodamies!
SI- Bet, ja tā padomā, dārgo Sarkangalvīt, un pārējie, varbūt es varu doties jums visiem līdzi. Mēs būtu kā kopīga ģimene līdz pat Āfrikai. Brīdim kad satiktu savu otru ģimeni,
P- Urā. Mūsu komandā jau ir pieci varoņi. kas notiks tālāk? To vien nezināmais zin.

Šis ieraksts tika publicēts 2-7, 2011-2017.g. Pašas jaunākās!, 21.gs., 5-10 lomas, Komēdijas, Latviešu lugas, Pasaku lugas, pirmsskolas vecuma bērniem, Pārējās, skolēniem, jauniešiem, Vairāk sieviešu lomu, Viencēlieni, Viencēlieni_ ar birkām , , , , . Pievienot grāmatzīmēm tā pastāvīgo saiti.

One Response to Lugas “Pārgājiens līdz Āfrikai!” apraksts

  1. Atpakaļ ziņojums: Lugu autori | Lugas/scenāriji

Komentēt

